+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Alessandria Recenze

Hodnocení hotelu

75%
Dobré

dle 51 recenzí

  • Personál

    84%
  • Čistota

    81%
  • Vybavení

    75%
  • Pohodlí

    66%
  • Poměr cena/kvalita

    67%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

dospělý pár, 22.5.2018

zlín Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Klid, čisto, pěkný interiér recepce, kvalitní postel a peřina, solidní personál

  • špatný polštář

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 17.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • 24/7 recepcia v plnom nasadeni dostupnosť moznost ranajkoveho balicka pri vcasnom odchode

  • parkovanie hotelovych hosti zvlast spoplatnene

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 25.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Uvítali bychom kromě šampónu i sprchové gely.

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za příjemné hodnocení. Na hygienické pomůcky typu mýdlo, šampon, sprchový gel právě probíhá výběrové řízení, která zvýší kvalitu stávajících služeb a věřím, že Vaši spokojenost při příští návštěvě. S přátelským pozdravem Fikejzová Lenka - Sales manager

Karel

jednotlivec, 9.3.2018

CHOTĚBOŘ Česká republika

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Ochotny recepcni

  • Vstupni dveře do pokoje jak z 80 let, koupelna z 90 let, neni ani kam odložit mýdlo. Snídaně bez ovoce.

Personál
6
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Jsme velmi rádi, že jste byl s personálem recepce spokojen. Současně je pro nás překvapením Váš popis pokoje, kde jste byl ubytován. Jde o pokoj Standard Plus, který je po celkové rekonstrukci (obývací část, chodba, koupelna). Nabídku snídaní s pravidelností obměňujeme, ale ovoce v ní neschází - pouze je založeno na samostatném banketovém stole. Věříme, že při příští návštěvě budete s našimi službami plně spokojen. S přátelským pozdravem Fikejzová Lenka - Sales manager

Josef Kučera

jednotlivec, 2.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • na pokoji byla zima - v době kdy byly celodenní mrazy na snídani nebyl k dispozici džem - bývá to běžná věc na co se platí 2100 Kč za dvoulůžkový pokoj? žádné zvláštní vybavení pokoj neměl, v koupelně se netopilo,

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Celý hotel je standardně vytápěn min. do poloviny března (s ohledem na počasí i déle). Teplotu na pokoji si hosté mohou regulovat individuálně. Z Vaší strany však tento nedostatek hlášen nebyl - kdyby ano, okamžitě bychom s Vámi řešili. Pokud je podávána bufetová snídaně v nabídce máme džem i nutellu. Nicméně sortiment snídaní s pravidelností obměňujeme dle postřehů a požadavků hostů. Věříme, že při příští návštěvě budete plně spokojen. S přátelským pozdravem Fikejzová Lenka - Sales manager

Jarmila

jednotlivec, 7.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Snadné parkování, ochota na recepci

  • Špatná sprcha-slabý proud vody,téměř netekla. Příliš hlučný ventilátor v koupelně

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Moc nás těší Vaše kladné hodnocení přístupu našeho perosnálu a bezproblémového parkování. Věříme že i přes Vaši výtku, vztahující se ke koupelnové ventilaci a proudu vody, převážily Vaše pozitivní dojmy a brzy náš hotel opět navštívíte. S pozdravem, L. Souček - Sales manager

Roman Rajm

dospělý pár, 24.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 18.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Pavel Šulc

dospělý pár, 9.12.2016

Slovensko

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Ranajky bez zeleniny,v objednanej a zaplatenej izbe Standart Plus chybal minibar aj chladnicka,nemoznost jedla po 22:00,zatvoreny bar po 22:00.

Personál
4
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, pane Šulci, děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Chtěli bychom Vás informovat, že ve standardním vybavení hotelových pokojů kategorie STARDARD PLUS, chladnička a minibar nejsou zahrnuty. Hotelový Steak a Lobby bar má pevně danou otevírací dobu 6:30-22:00 hodin. Mrzí nás, že pro Vás tato doba nebyla dostačující. Za upozornění na chybějící zeleninu při snídaních děkujeme - aktuálně probíhá inovace složení hotelových snídaní. Věříme, že tato skutečnost neovlivní Váš budoucí výběr našeho hotelu. S pozdravem, Fikejzová L. - Sales manager

Danuše

jednotlivec, 15.5.2016

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • v hotelu jsem strávila jednu noc a byla jsem spokojená - nic mi nechybělo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení pobytu v našem hotelu.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

S pozdravem,
Lukáš Souček - Sales Manager

Marcela

dospělý pár, 14.5.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 9.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Uklizečka vzala z pokoje můj soukromý fén a dala ho jinému návštěvníkovi hotelu. Prý si myslela, že byl hotelový!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Velice laxní přístup k řešení byl špatnou vizitkou pro hotel i personál.

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 19.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Andrzej

skupina přátel, 24.1.2016

Wroclaw Polsko

  • Celkové hodnocení
44 %
  • There wasn't anything that I remember as a possitive in regarding to value/price ratio. OK - bed was quite comfortable.

  • I have asked about double bed for my wife and me. There was double - two seperate beds moved together! In info was that in rooms there is WiFi availiabe. Yes it was but only around reception. Routers were present on each second floor. Sorry there was not chance to have WiFi in rooms lacated on floor without router! Receptionist told me that lack of signal is a matter of weather!! In info was that breakfast starts at 6.30 we were at hurry becouse our son was playing football tournament in the morning. We have to wait till 6.50 to have this poor breakfast. YES it was simply POOR and in hurry because of mentioned delay. In restaurant menu was offer with dinners e.g. meat + potatos with delicious picture of both and price for it. During ordering waiter told us that potatos need to be extra pay! In info was that parking for guests is free of charge. Strange - during check in we have asked receptionist what we have to do with a ticket for parking that we have to take to get in to parking area - she told us that we have to payed 100Kc in cash - it is a price for 24 hours! Is that means free? It is pity that we did not asked for confirmation of this payment :-( This hotel was definitely to expensive. And I was in this "refurbished" part of the hotel! Rooms were old (e.g. heaters), only painted with new simple furnitures. But you can still feel this old smell around. In my opinion stay in this hotel should cost 700Kc instead of 1700Kc. So I will definetly NEVER choose this hotel again.

Personál
6
Služby
2
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dear Mr. Andrzej,
thank you for your review. I am quite sad about your negative comment. That´s why I have to elucidate some of points: the WiFi routers were temporarily out of order because of no signal from teh provider, who told us, that this "blackout" is caused by weather. Our receptionist just interpreded this information. We are really sorry about it but during the weekend, everything was fixed. About dinner - the pictures in our MENU contain also recommended side-dish. Side-dish is not included in the price of dish and we inform about this fact in MENU. We also don´t inform our guests, that we offer parking for free. The price 100,- CZK / night inc. VAT. I think, that this price does reflect incl. service - e.g. renovated and monitored parking directly in front of the hotel. I still hope, that there are still more positive impressions from staying in our hotel and we look forward to your next visitation. Your Hotel ALESSANDRIA

Anonym

jednotlivec, 10.12.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • vonkajší vzhľad hotela

  • zlý kurz pri výmenen eur, vnútri nie podľa vonkajška

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Zuzanna

mladý pár, 7.6.2015

Polski

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Profesjonalny i miły personel, czysto i schludnie, pokój w porządku.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Pavel Matejka

mladý pár, 7.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • Velmi ochotny personal

  • Vybaveni pokoju na hodne nizke urovni, v koupelne opadavajici barva, praskle umyvadlo atd. Necekana navsteva uklizecky ca.v 9 hodin rano bez zaklepani. Snidane snad nejhorsi co jsem kdy videl. Spocene uzeniny a syry bez chlazeni, ovoce nahnile, pomackane. Personal na snidani uplne chybel, pul hodiny pred koncem zadne pecivo, takze jsem si musel pujcit rohlik od sousedniho stolu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
5
Komfort
1
Cena/kvalita
2
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že v současné době finalizujeme rekonstrukci dalších dvou hotelových pater, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD za účelem zvýšení kvality poskytovaných ubytovacích služeb. Váš dojem z hotelových snídaní nás pochopitelně mrzí, ale i v této oblasti byly učiněny zásadní kroky, vedoucí ke zlepšení této služby. V případě, že by měl host, v rámci snídaní, jakékoliv příní, může se vždy obrátit na náš personál, který mu vždy ochotně vyhoví. Velmi nás naopak těší Vaše kladné hodnocení přístupu zaměstnanců hotelu a budeme se těšit na Vaši další návstěvu. Váš hotel ALESSANDRIA

Petr

jednotlivec, 29.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Velmi staré vybaveni pokoje. Zápach v koupelně, a velmi tenké stěny pokoje způsobovaly neustálý hluk z vedlejších pokojů - několik ruských sousedů Vám budí do 1 v noci. Snídaně v celku dobre, ale vadil mi všude přítomny nepořádek na stolech-najít čistý stůl byl velký problém.

Personál
5
Služby
3
Čistota
5
Komfort
2
Cena/kvalita
3
Hotel Alessandria odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že v současné době finalizujeme rekonstrukci dalších dvou hotelových pater, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD za účelem zvýšení kvality poskytovaných ubytovacích služeb. V případě, že dojde k rušení nočního klidu, je nutné tento fakt oznámit recepci hotelu, která zjedná nápravu. Doufám, že však převážily pozitivní dojmy a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Váš hotel ALESSANDRIA

Anonym

jednotlivec, 6.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 18.4.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • neútulná jídelna, velmi , velmi skromná snídaně

Personál
8
Služby
3
Čistota
7
Komfort
6
Cena/kvalita
6