+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Alessandria Bewertungen

Hotelbewertung

77%
Gut

von 83 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    77%
  • Komfort

    69%
  • Preis-Leistungverhältnis

    68%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Milena Mikova, MUDr. Dragounová Marie

Gruppe von Freunden, 27.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
26 %
  • snídaně

  • čistota koberců stré zařízení koupelny

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
1
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že počátkem příštího roku čeká náš hotel další vlna modernizace, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD. Těší nás Vaše kladné hodnocení hotelových snídaní, kterým věnujeme opravdu mimořádnou pozornost. Doufáme, že z pobytu v našem hotelu převážily pozitivní pocity a budeme se těšit na Vaši další návštěvu!

Petr

Einzelreisender, 29.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Velmi staré vybaveni pokoje. Zápach v koupelně, a velmi tenké stěny pokoje způsobovaly neustálý hluk z vedlejších pokojů - několik ruských sousedů Vám budí do 1 v noci. Snídaně v celku dobre, ale vadil mi všude přítomny nepořádek na stolech-najít čistý stůl byl velký problém.

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
2
Wert/Geld
3
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že v současné době finalizujeme rekonstrukci dalších dvou hotelových pater, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD za účelem zvýšení kvality poskytovaných ubytovacích služeb. V případě, že dojde k rušení nočního klidu, je nutné tento fakt oznámit recepci hotelu, která zjedná nápravu. Doufám, že však převážily pozitivní dojmy a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Váš hotel ALESSANDRIA

Anonym

Einzelreisender, 29.3.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Andrzej

Gruppe von Freunden, 24.1.2016

Wroclaw Polsko

  • Gesamtbewertung
44 %
  • There wasn't anything that I remember as a possitive in regarding to value/price ratio. OK - bed was quite comfortable.

  • I have asked about double bed for my wife and me. There was double - two seperate beds moved together! In info was that in rooms there is WiFi availiabe. Yes it was but only around reception. Routers were present on each second floor. Sorry there was not chance to have WiFi in rooms lacated on floor without router! Receptionist told me that lack of signal is a matter of weather!! In info was that breakfast starts at 6.30 we were at hurry becouse our son was playing football tournament in the morning. We have to wait till 6.50 to have this poor breakfast. YES it was simply POOR and in hurry because of mentioned delay. In restaurant menu was offer with dinners e.g. meat + potatos with delicious picture of both and price for it. During ordering waiter told us that potatos need to be extra pay! In info was that parking for guests is free of charge. Strange - during check in we have asked receptionist what we have to do with a ticket for parking that we have to take to get in to parking area - she told us that we have to payed 100Kc in cash - it is a price for 24 hours! Is that means free? It is pity that we did not asked for confirmation of this payment :-( This hotel was definitely to expensive. And I was in this "refurbished" part of the hotel! Rooms were old (e.g. heaters), only painted with new simple furnitures. But you can still feel this old smell around. In my opinion stay in this hotel should cost 700Kc instead of 1700Kc. So I will definetly NEVER choose this hotel again.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dear Mr. Andrzej,
thank you for your review. I am quite sad about your negative comment. That´s why I have to elucidate some of points: the WiFi routers were temporarily out of order because of no signal from teh provider, who told us, that this "blackout" is caused by weather. Our receptionist just interpreded this information. We are really sorry about it but during the weekend, everything was fixed. About dinner - the pictures in our MENU contain also recommended side-dish. Side-dish is not included in the price of dish and we inform about this fact in MENU. We also don´t inform our guests, that we offer parking for free. The price 100,- CZK / night inc. VAT. I think, that this price does reflect incl. service - e.g. renovated and monitored parking directly in front of the hotel. I still hope, that there are still more positive impressions from staying in our hotel and we look forward to your next visitation. Your Hotel ALESSANDRIA

Anonym

Einzelreisender, 3.10.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
45 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
0

Anonym

Einzelreisender, 9.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Uklizečka vzala z pokoje můj soukromý fén a dala ho jinému návštěvníkovi hotelu. Prý si myslela, že byl hotelový!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Velice laxní přístup k řešení byl špatnou vizitkou pro hotel i personál.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Pavel Matejka

Junges Paar, 7.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Velmi ochotny personal

  • Vybaveni pokoju na hodne nizke urovni, v koupelne opadavajici barva, praskle umyvadlo atd. Necekana navsteva uklizecky ca.v 9 hodin rano bez zaklepani. Snidane snad nejhorsi co jsem kdy videl. Spocene uzeniny a syry bez chlazeni, ovoce nahnile, pomackane. Personal na snidani uplne chybel, pul hodiny pred koncem zadne pecivo, takze jsem si musel pujcit rohlik od sousedniho stolu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
1
Wert/Geld
2
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že v současné době finalizujeme rekonstrukci dalších dvou hotelových pater, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD za účelem zvýšení kvality poskytovaných ubytovacích služeb. Váš dojem z hotelových snídaní nás pochopitelně mrzí, ale i v této oblasti byly učiněny zásadní kroky, vedoucí ke zlepšení této služby. V případě, že by měl host, v rámci snídaní, jakékoliv příní, může se vždy obrátit na náš personál, který mu vždy ochotně vyhoví. Velmi nás naopak těší Vaše kladné hodnocení přístupu zaměstnanců hotelu a budeme se těšit na Vaši další návstěvu. Váš hotel ALESSANDRIA

Vilém Fiala

Einzelreisender, 9.9.2011

Praha, Česká Republiky

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Velmi zřídka se setkávám s požadavkem o zaplacení pobytu předem, nebo těsně po příjezdu. Vybavení koupelny a WC pocházelo z 80tých let a tomu odpovídá i mé hodnocení. Těmito obkládačkami jsem měl obloženu koupelnu v roce 1979.

  • Velmi zřídka se setkávám s požadavkem o zaplacení pobytu předem, nebo těsně po příjezdu. Vybavení koupelny a WC pocházelo z 80tých let a tomu odpovídá i mé hodnocení. Těmito obkládačkami jsem měl obloženu koupelnu v roce 1979.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
5
Komfort
3
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Co se týče platby po příjezdu, jedná se, dle našeho mínění, o poměrně obvyklý postup. V případě, že byste patřil mezi pravidelné hosty našeho hotelu, lze domluvit individuální platební podmínky (např. platbu po odbydlení nebo fakturaci). Co se týče koupelen, tak z Vaší reakce usuzuji, že jste pravděpodobně využil pokoj typu STANDARD, kde je zrekonstruovaná lůžková část a sociální zařízení je původní. Mám však potěšující zprávu, a sice, že v dohledné době plánujeme rekonstruovat i sociální zařízení i na pokojích typu STANDARD.Těšíme se na Vaši další návštěvu.

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Karel

Einzelreisender, 9.3.2018

CHOTĚBOŘ Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Ochotny recepcni

  • Vstupni dveře do pokoje jak z 80 let, koupelna z 90 let, neni ani kam odložit mýdlo. Snídaně bez ovoce.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Jsme velmi rádi, že jste byl s personálem recepce spokojen. Současně je pro nás překvapením Váš popis pokoje, kde jste byl ubytován. Jde o pokoj Standard Plus, který je po celkové rekonstrukci (obývací část, chodba, koupelna). Nabídku snídaní s pravidelností obměňujeme, ale ovoce v ní neschází - pouze je založeno na samostatném banketovém stole. Věříme, že při příští návštěvě budete s našimi službami plně spokojen. S přátelským pozdravem Fikejzová Lenka - Sales manager

Pavel Šulc

Älteres Paar, 9.12.2016

Slovensko

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Ranajky bez zeleniny,v objednanej a zaplatenej izbe Standart Plus chybal minibar aj chladnicka,nemoznost jedla po 22:00,zatvoreny bar po 22:00.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Šulci, děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Chtěli bychom Vás informovat, že ve standardním vybavení hotelových pokojů kategorie STARDARD PLUS, chladnička a minibar nejsou zahrnuty. Hotelový Steak a Lobby bar má pevně danou otevírací dobu 6:30-22:00 hodin. Mrzí nás, že pro Vás tato doba nebyla dostačující. Za upozornění na chybějící zeleninu při snídaních děkujeme - aktuálně probíhá inovace složení hotelových snídaní. Věříme, že tato skutečnost neovlivní Váš budoucí výběr našeho hotelu. S pozdravem, Fikejzová L. - Sales manager

Anonym

Einzelreisender, 20.2.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Josef Kučera

Einzelreisender, 2.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • na pokoji byla zima - v době kdy byly celodenní mrazy na snídani nebyl k dispozici džem - bývá to běžná věc na co se platí 2100 Kč za dvoulůžkový pokoj? žádné zvláštní vybavení pokoj neměl, v koupelně se netopilo,

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Celý hotel je standardně vytápěn min. do poloviny března (s ohledem na počasí i déle). Teplotu na pokoji si hosté mohou regulovat individuálně. Z Vaší strany však tento nedostatek hlášen nebyl - kdyby ano, okamžitě bychom s Vámi řešili. Pokud je podávána bufetová snídaně v nabídce máme džem i nutellu. Nicméně sortiment snídaní s pravidelností obměňujeme dle postřehů a požadavků hostů. Věříme, že při příští návštěvě budete plně spokojen. S přátelským pozdravem Fikejzová Lenka - Sales manager

Anonym

Einzelreisender, 14.3.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • - nesvítilo světlo v pokoji, - ovladač TV funguje špatně - chybí možnost nápojů v pokoji + lednice - nefungovalo telefonické spojení s recepcí - nedostatek nekuřáckých pokojů - chybí běžné Hygienické vybavení pro hosty - šitíčko, čistící tampony apod.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 15.4.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
58 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Michal

Junges Paar, 30.10.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Určitá snaha zvýšit kvalitu hotelu k modernímu standardu.

  • Hotel je i přes snahu veden jako v 80 letech. Čistota hotelu je slabá.

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. I takovéto zpětné vazby se velice
ceníme, protože nám umožňuje neustále zkvalitňovat naše služby a zvyšovat
jejich standard. Pevně věřím, že při Vaší další návštěvě našeho hotelu
budete s veškerými službami již plně spokojen. Těšíme se na Vaši další
návštěvu.

Justyna Šípová

Einzelreisender, 2.10.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Personal ochotny

  • Vybaveni hotelu nutny zaklad, na chodbe nesvitila svetla, v pokoji nebyla zasuvka, pouze v koupelne.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.9.2018

English

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 18.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • neútulná jídelna, velmi , velmi skromná snídaně

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Daniela

Einzelreisender, 13.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Ranní snídaně nebyla připravena včas. Začala až v 6:45 na místo slíbených 6:30. Protože jsem musela v 6:50 odjet, na snídani mi zbylo pouze 5 minut.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkuji za Váš komentář. V případě, že dojde k takovémuto drobnému zdržení, v inkriminovaný den způsobenému pozdním příjezdem dodavatele, lze individuálně vyřešit přípravou snídaňového balíčku, který Vám, na základě přání, obsluhující personál rád zajistí. Pevně věřím, že, i přes tuto drobnost, převážily Vaše pozitivní pocity z pobytu v našem hotelu a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.