+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Alessandria Bewertungen

Hotelbewertung

77%
Gut

von 83 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    86%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    77%
  • Komfort

    69%
  • Preis-Leistungverhältnis

    68%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavel Šulc

Älteres Paar, 9.12.2016

Slovensko

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Ranajky bez zeleniny,v objednanej a zaplatenej izbe Standart Plus chybal minibar aj chladnicka,nemoznost jedla po 22:00,zatvoreny bar po 22:00.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Šulci, děkujeme za Váš názor, kterého si velmi vážíme. Chtěli bychom Vás informovat, že ve standardním vybavení hotelových pokojů kategorie STARDARD PLUS, chladnička a minibar nejsou zahrnuty. Hotelový Steak a Lobby bar má pevně danou otevírací dobu 6:30-22:00 hodin. Mrzí nás, že pro Vás tato doba nebyla dostačující. Za upozornění na chybějící zeleninu při snídaních děkujeme - aktuálně probíhá inovace složení hotelových snídaní. Věříme, že tato skutečnost neovlivní Váš budoucí výběr našeho hotelu. S pozdravem, Fikejzová L. - Sales manager

Danuše

Einzelreisender, 15.5.2016

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • v hotelu jsem strávila jednu noc a byla jsem spokojená - nic mi nechybělo

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkuji za Vaše hodnocení pobytu v našem hotelu.
Budeme se těšit na Vaši další návštěvu.

S pozdravem,
Lukáš Souček - Sales Manager

Marcela

Älteres Paar, 14.5.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 9.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Uklizečka vzala z pokoje můj soukromý fén a dala ho jinému návštěvníkovi hotelu. Prý si myslela, že byl hotelový!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Velice laxní přístup k řešení byl špatnou vizitkou pro hotel i personál.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 19.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Andrzej

Gruppe von Freunden, 24.1.2016

Wroclaw Polsko

  • Gesamtbewertung
44 %
  • There wasn't anything that I remember as a possitive in regarding to value/price ratio. OK - bed was quite comfortable.

  • I have asked about double bed for my wife and me. There was double - two seperate beds moved together! In info was that in rooms there is WiFi availiabe. Yes it was but only around reception. Routers were present on each second floor. Sorry there was not chance to have WiFi in rooms lacated on floor without router! Receptionist told me that lack of signal is a matter of weather!! In info was that breakfast starts at 6.30 we were at hurry becouse our son was playing football tournament in the morning. We have to wait till 6.50 to have this poor breakfast. YES it was simply POOR and in hurry because of mentioned delay. In restaurant menu was offer with dinners e.g. meat + potatos with delicious picture of both and price for it. During ordering waiter told us that potatos need to be extra pay! In info was that parking for guests is free of charge. Strange - during check in we have asked receptionist what we have to do with a ticket for parking that we have to take to get in to parking area - she told us that we have to payed 100Kc in cash - it is a price for 24 hours! Is that means free? It is pity that we did not asked for confirmation of this payment :-( This hotel was definitely to expensive. And I was in this "refurbished" part of the hotel! Rooms were old (e.g. heaters), only painted with new simple furnitures. But you can still feel this old smell around. In my opinion stay in this hotel should cost 700Kc instead of 1700Kc. So I will definetly NEVER choose this hotel again.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dear Mr. Andrzej,
thank you for your review. I am quite sad about your negative comment. That´s why I have to elucidate some of points: the WiFi routers were temporarily out of order because of no signal from teh provider, who told us, that this "blackout" is caused by weather. Our receptionist just interpreded this information. We are really sorry about it but during the weekend, everything was fixed. About dinner - the pictures in our MENU contain also recommended side-dish. Side-dish is not included in the price of dish and we inform about this fact in MENU. We also don´t inform our guests, that we offer parking for free. The price 100,- CZK / night inc. VAT. I think, that this price does reflect incl. service - e.g. renovated and monitored parking directly in front of the hotel. I still hope, that there are still more positive impressions from staying in our hotel and we look forward to your next visitation. Your Hotel ALESSANDRIA

Anonym

Einzelreisender, 10.12.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • vonkajší vzhľad hotela

  • zlý kurz pri výmenen eur, vnútri nie podľa vonkajška

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Zuzanna

Junges Paar, 7.6.2015

Polski

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Profesjonalny i miły personel, czysto i schludnie, pokój w porządku.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel Matejka

Junges Paar, 7.6.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Velmi ochotny personal

  • Vybaveni pokoju na hodne nizke urovni, v koupelne opadavajici barva, praskle umyvadlo atd. Necekana navsteva uklizecky ca.v 9 hodin rano bez zaklepani. Snidane snad nejhorsi co jsem kdy videl. Spocene uzeniny a syry bez chlazeni, ovoce nahnile, pomackane. Personal na snidani uplne chybel, pul hodiny pred koncem zadne pecivo, takze jsem si musel pujcit rohlik od sousedniho stolu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
1
Wert/Geld
2
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že v současné době finalizujeme rekonstrukci dalších dvou hotelových pater, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD za účelem zvýšení kvality poskytovaných ubytovacích služeb. Váš dojem z hotelových snídaní nás pochopitelně mrzí, ale i v této oblasti byly učiněny zásadní kroky, vedoucí ke zlepšení této služby. V případě, že by měl host, v rámci snídaní, jakékoliv příní, může se vždy obrátit na náš personál, který mu vždy ochotně vyhoví. Velmi nás naopak těší Vaše kladné hodnocení přístupu zaměstnanců hotelu a budeme se těšit na Vaši další návstěvu. Váš hotel ALESSANDRIA

Petr

Einzelreisender, 29.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Velmi staré vybaveni pokoje. Zápach v koupelně, a velmi tenké stěny pokoje způsobovaly neustálý hluk z vedlejších pokojů - několik ruských sousedů Vám budí do 1 v noci. Snídaně v celku dobre, ale vadil mi všude přítomny nepořádek na stolech-najít čistý stůl byl velký problém.

Persönlich
5
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
5
Komfort
2
Wert/Geld
3
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že v současné době finalizujeme rekonstrukci dalších dvou hotelových pater, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD za účelem zvýšení kvality poskytovaných ubytovacích služeb. V případě, že dojde k rušení nočního klidu, je nutné tento fakt oznámit recepci hotelu, která zjedná nápravu. Doufám, že však převážily pozitivní dojmy a budeme se těšit na Vaši další návštěvu. Váš hotel ALESSANDRIA

Anonym

Einzelreisender, 6.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 18.4.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • neútulná jídelna, velmi , velmi skromná snídaně

Persönlich
8
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Milena Mikova, MUDr. Dragounová Marie

Gruppe von Freunden, 27.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
26 %
  • snídaně

  • čistota koberců stré zařízení koupelny

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
1
Komfort
2
Wert/Geld
2
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za Váš komentář. S radostí Vám můžeme oznámit, že počátkem příštího roku čeká náš hotel další vlna modernizace, takže dojde i ke kompletní rekonstrukci pokojů typu STANDARD. Těší nás Vaše kladné hodnocení hotelových snídaní, kterým věnujeme opravdu mimořádnou pozornost. Doufáme, že z pobytu v našem hotelu převážily pozitivní pocity a budeme se těšit na Vaši další návštěvu!

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Gruppe von Freunden, 29.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Petr

Junges Paar, 7.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Piotr

Gruppe von Freunden, 25.8.2013

Polski

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Dobry hotel, anglojęzyczna obsługa, śniadanie w cenie, personel sprzątający codziennie.

  • Wifi bardzo słabej jakości.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dziękuję za pobyt w naszym hotelu. Czekamy na kolejną wizytę!

Daniela

Einzelreisender, 13.6.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Ranní snídaně nebyla připravena včas. Začala až v 6:45 na místo slíbených 6:30. Protože jsem musela v 6:50 odjet, na snídani mi zbylo pouze 5 minut.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
4
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkuji za Váš komentář. V případě, že dojde k takovémuto drobnému zdržení, v inkriminovaný den způsobenému pozdním příjezdem dodavatele, lze individuálně vyřešit přípravou snídaňového balíčku, který Vám, na základě přání, obsluhující personál rád zajistí. Pevně věřím, že, i přes tuto drobnost, převážily Vaše pozitivní pocity z pobytu v našem hotelu a budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.

Václav

Einzelreisender, 12.5.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Personál ochotný a komunikativní. Výběr pokrmů u snídaně široký. Poměr mezi kvalitou a cenou ubytování a služeb je velmi dobrý.

  • Důvody snížení bodů za komfort a služby: V posteli jsou nízké polštáře,případně chybí podhlavník. Pak se na nich špatně spí. Pokoj prostorově neumožňuje jednoduché ranní cvičení. Ovšem to jsou vcelku malichernosti, bez kterých lze žít. Negativně hodnotím také placení parkoviště hostem. Pokud to už musí být, tak částka je zbytečně vysoká.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Alessandria hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi. Stran podhlavníku, popřípadě polštáře navíc, stačí pouze informovat hotelovou recepci, která vše ochotně, a bez jakéhokoliv příplatku, zajistí. Co se týče placeného parkování, domníváme se, že částka 100,- Kč je za místo na uzavřeném a monitorovaném parkovišti odpovídající. V případě, že by klient hotelu chtěl využít jinou alternativu, lze automobil samozřejmě zaparkovat kdekoliv v okolí hotelu. Tam je parkování sice zdarma, ale nelze garantovat ani volné místo, ani bezpečnost zaparkovaného vozidla. Pevně věříme, že při Vaší další cestě do Hradce Králové se opět s důvěrou obrátíte na náš hotel.

Josef weingart

Einzelreisender, 28.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Pokoj dobře upraveny.

  • Nevhodnost placeni parkovneho ačkoliv jsem ubytovány. Nevytapena sociální zařízení a slabý tlak vody.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
5